Praca na stanowiskach cywilnych

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - technik Zespołu Wspomagającego

Data publikacji 12.04.2023

​ OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
​ W KPP W KAMIENNEJ GÓRZE

​ Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej Górze

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
    1. technik Zespołu Wspomagającego

​ Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1

​ Adres urzędu
58-400 Kamienna Góra, ul. Lubawska 6

​ Miejsce wykonywania pracy:
Kamienna Góra, ul. Lubawska 6

​ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
    • wykonywanie podstawowych instalacji, napraw i konserwacji sprzętu informatycznego,
    • realizowanie zadań właściwych dla administratora systemów baz danych i sieci teleinformatycznej,
    • zgłaszanie awarii sprzętu informatycznego i dostarczanie go do naprawy,
    • realizowanie zadań właściwych dla administratora bezpieczeństwa teleinformatycznego,
    • prowadzenie ewidencji materiałowej środków eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego,
    • prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności i informatyki.
    • zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały eksploatacyjne i sprzęt informatyczny oraz  łączności,
    • zlecanie napraw i konserwacji sprzętu  łącznościowych
    • dokonywanie kontroli stanu technicznego sieci oraz poprawności działania centrali wewnętrznej jednostki.

​ Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
    • praca administracyjno-biurowa,
    • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    • praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

​ Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
    • wykształcenie: średnie o profilu informatycznym,
    • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi informatycznej,
    • pozostałe wymagania niezbędne:
        ◦ znajomość na poziomie administracyjnym systemów operacyjnych MS Windows
        ◦ znajomość sieci LAN, WAN, SAN w zakresie budowy, konfiguracji, zarządzania urządzeniami logicznymi sieci (CISCO, linux routing),
        ◦ znajomość programów MS Office, LibreOffice, Płatnik,
        ◦ wiedza z zakresu bezpieczeństwa przetwarzania informacji,
        ◦ znajomość technik zabezpieczenia i archiwizacji danych,
        ◦ znajomość zagadnień z zakresu administracji elektronicznej (elektroniczny obieg dokumentów, podpis elektroniczny itp.),

wymagania dodatkowe
    • dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność
    • umiejętność organizacji pracy
    • wykształcenie wyższe informatyczne lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania sieciami, systemami teleinformatycznymi;
    • doświadczenie na stanowiskach: administratora bezpieczeństwa teleinformatycznego,

​ Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    1. życiorys i list motywacyjny
    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe


​ Termin składania dokumentów:
25-04-2023

​ Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Lubawska 6
58-400 Kamienna Góra

​ Inne informacje:
    1. oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    2. oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie,
    3. złożone dokumenty nie będą zwracane,
    4. wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru,
    5. dodatkowe informacje: tel. 47 8736 254

 

Powrót na górę strony